demiNya.

bismillahirahmanirrahim
Assalamualaikum wbt.

lama rasanya tak menari-narikan jari atas keyboard ni. ya ya ya, jari saya sekarang sedang menari-nari dengan riangnya! :D

jadi, apa yang ingin saya katakan di sini, tak banyak. sila doa idea saya tak melimpah-limpah kali ni. lama pulak sumorang ambil masa baca nanti.

da'wah memerlukan segala-galanya dari kita. segala-galanya tau! demi Dia, segalanya sanggup kita lakukan. demi cinta pada Dia, segala yang susah tak pernah membuat hati gelisah.

JADI! saya rasa, demi kemaslahatan da'wah dan demi kepesatan da'wah , kita perlu menanam bayam pula kali ini. tak ada makna tersirat daripada seruan ini. ini adalah tersurat. sila tanam bayam pula ya.

cindawan dah. daun kesom dah. salad dah. rosemary dah. BAYAM bila lagi?

ini penting ni kawan-kawan. demi si Dia. dan demi tak keterbantutan da'wah kita. ^^
siapa yang rasa dia parents saya taun lepas, sila take note ya :)

sekian.


ilalliqa' ! *chingchingching*

1 comment:

Anonymous said...

nak cari pokook bayam dulu..sabar2xxx..hehee..nantikan pokok bym pula ye dik!

Sape pernah tgk poppai the sailorman?

dulu poppai the sailorman makan bayam tu untuk gain energy yg byk nak tolong org kn?
samala analoginye poppai ngan sang daie..sbb bym bole bykkan cel darah merah dalam bdn kita..dalam darah tu ada oksigen..itu yg membantu kita utk lebih segar..subhanallah..segalanya2x dtg dr Allah sgt cantik!!!

So, akk aseef jiddan sbb x concern part bayam tu...aseef sgt!!!!!

i'll take note for you adik!! hik3xx..

lullaby


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com